Първоначално публикувано от svetlastf
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на DRL модул на 156
Collapse
X
-
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениее, нормално е да се връзват мосфети в паралел. дори така се балансират един друг.
както и да е, това няма да се наложи щото светлините са на отделни бушони.
1 - Какви са крайните транзистори?
2 - Управляват ли се синфазно?
И понеже обикновеният потребител няма да може да си даде сигурен отговор на тези въпроси, по-добре ще е да не обединява изходите.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеП канални мосфети с ниско Рдс он ползващи платката за радиатор и драйвер изпълнен с дискретни елементи по схема totem pole
Ако някой модул пукне след обединяване на изходи, за рекламации търсете Колев.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко гарантираш, че всички 2 канални DRL-и са реализирани така, както си го описал, ОК.
Ако някой модул пукне след обединяване на изходи, за рекламации търсете Колев.
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениемисля единствения модул който претендира да има 2 канала е смартдрл. за него говоря и да кажа честно не ми харесва изпълнението.
А на Avitel какво ще кажеш?Alfa Romeo 1.8 TS `98
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщениеКво да го търсим, той си е обрал отдавна крушите ...
Така че може още да не е късно
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениемисля единствения модул който претендира да има 2 канала е смартдрл. за него говоря и да кажа честно не ми харесва изпълнението.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщениеКво да го търсим, той си е обрал отдавна крушите ...
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
Не ти харесва маншончето в което е напъхан ли?
А на Avitel какво ще кажеш?
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАз например ако правя 2 канален DRL, ще направя двата крайни транзистора да работят в противотакт. Така ще направя общата консумация постоянна (поне при 50% кзп) и ще си спестя блокиращи филтри по захранването.
филтри по тия схеми не съм виждал. единствено има 5волта стабилизатор за захранването на ИС.Last edited by kolev; d.m.y г., 09:29.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
няма как да го направиш това щото кабелите преди двата бушона са вързани заедно. нали 12-те волта идат от едно място. причината да има 2 транзистора в схемата е че е добавена опция да настроиш фаровете на 100% - тоест тия транзистори са постоянно отпушени и товара е голям. оттам се рекламира като двуканален и двата дрейна са изведени с отделни кабели за да стане инсталацията след бушоните, което е все тая - двата бушона се захранват от едно и също място.
филтри по тия схеми не съм виждал. единствено има 5волта стабилизатор за захранването на ИС.
Това което аз предлагам е сорсовете да си останат така, както са, дрейновете да са разделени към двата фара, но транзисторите да се управляват в противотакт (когато единият е отпушен, другият е запушен и после се сменят). По този начин при 50% кз от източника ще се черпи постоянен ток вместо импулсен, защото във всеки момент има само по един отпушен транзистор.
Повтарям, че само при 50% кз транзисторите работят в противотакт. При кз > 50% че има момент в който и двата ще са отпушени а при кз < 50% ще има момент в който и двата ще за запушени.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:41.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
защото стандартната схема на фаровете е :
акумулатор-реле 30- реле 87- към крак 87 на релето са вързани двата бушона и след тях имаш 2 кабела за ляв и десен фар. демек веригата е една и съща.
ако дадеш 12 волта след бушона на левия фар те ще минат през тоя бушон, ще отидат до крак 87 на релето и ще минат през бушона десния фар. тоест и двата фара ще светят. това с двете "линии" заблуждава. освен това схемата ти безсмислено ще се усложни и пак ще имаш същите пулсации. освен това честотата тук е ниска ~300hzточка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениезащото стандартната схема на фаровете е :
акумулатор-реле 30- реле 87- към крак 87 на релето са вързани двата бушона и след тях имаш 2 кабела за ляв и десен фар. демек веригата е една и съща.
ако дадеш 12 волта след бушона на левия фар те ще минат през тоя бушон, ще отидат до крак 87 на релето и ще минат през бушона десния фар. тоест и двата фара ще светят. това с двете "линии" заблуждава. освен това схемата ти безсмислено ще се усложни и пак ще имаш същите пулсации. освен това честотата тук е ниска ~300hz
За да се избегне неудобството с веригите на бушоните, за което говориш, правим DRL с n-канални мосфетове и комутираме - 12V към крушките.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
значи остава да развържеш минус кабелите щото във фара са общи, трябва да ги пуснеш до устройството, трябва да захраниш от горна страна с постоянни 12волта и накрая да измислиш как ще работят фаровете в нормален режим, светлинни клаксони и тнт.
най-простото решение е да се поставят последователно на предпазителите диоди и фет да са П.
значи в първия вариант имаш огромна промяна на заводската инсталация, във втория по-малка и си ограничен на 50% запълване. ами ако се окаже че е по-добре на 40 или 30....
пак ти казвам, топлата вода е открита. тия модули са с по-проста схема, намесата в инсталацията е минимална и имаш възможност за настройки и монтажа е един и същ навсякъде.
Н канални се ползват при някои японски автомобили където комутацията е по минус.точка
Comment
Comment